İnsanlar,
Hangi dünyaya kulak kesilmişse
Öbürüne sağır...

7 Ocak 2010 Perşembe

BUGÜN!..


Bugün seni görünce içim titremedi
Sonbahar değildi sanki içimdeki
Yapraklar durgundu
Rüzgar yoktu
Renkler soluktu,
Sıcak bir nehir akmadı sanki içimde
Boğazım düğümlenmedi
Ağlayasım gelmedi
Bugün seni görünce içim titremedi.

Bugün seni görünce..
Bugün seni görünce güneş doğmadı yüreğime
Aslında hiçbir şey olmadı
Gözlerin kalbimi yakmadı
Sözlerin işlemedi ruhuma nakış nakış...

Korkarım bugün unuttum seni
Çıkardım, söktüm attım köklerini
Üstünden elimle geçtim izlerinin
Üstüne bir kilit vurdum ki sensizliğin
En usta çilingirlerle dalga geçtim
Fırlattım anahtarlarını gökyüzüne
Kimselerin bulamayacağı, ıssız bir yere
Göğsümü yararcasına fırlattım zira
Dayanamıyor ki bu yürek kalp acısına.

Yaraları dün sardım
Bugüne bırakmadım
Sımsıkı kapattım
Üstüne bastırdım da bastırdım
Acıdı ama olsun,
Dün yeni bir gündü benim için
Bugün daha da yeni...

Bugün içimi tiretmedin
Sadece bir şiir söylettin
ve gittin..
Dün benden gittiğin gibi
Çekip gittin
Benim gittiğim gibi...

Gözyaşlarım eşlik etmedi bugün adımlarına
Dans ederlerdi ya hani
gittiğin soğuk
gittikçe de daha soğuk yaz akşamlarında.
Bugün çalmadı hıçkırıklar senfonisi
Adımların yalnız kaldı bugün,
Gözyaşların gibi
Yalnızsın bugün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder