İnsanlar,
Hangi dünyaya kulak kesilmişse
Öbürüne sağır...

2 Ocak 2010 Cumartesi

. . .!


Şimdi kapatacağım gözlerimi sessizce,
Bağırsam duyar mı acaba derinlerime,
Epey uzun görünüyor uykum bu gece,
Uyanmak da istemem ki sensiz günlere.

Günler boğar beni, uzun gelir geceler,
Beni bıraktın mı yar? yoksa bu bir şaka mı?
Günler boğar beni, uzun gelir geceler,
Sen yoksan şu günümde, ölüm geri kalır mı?

Dalgalar bugün hüzünlü vurdu yüzüme
Ay ışığıyım bugün, ben düştüm yerlere
Yer beni taşımaz oldu, ışığım neredesin?
Kalbimin dışında, uzakta bir yerdesin...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

murat

yukardaki şiir için

Yer beni taşımaz oldu, ışığım neredesin?
Kalbimin dışında, uzakta bir yerdesin...

mısrasının haricinde şiirin pek iç açıcı değil... yorumumdan alınmanı istemem. belki eleştirim yapıcı olur.

Yorum Gönder